جمعه 10 فروردين 1403   17:42:57

(مهار تورم، رشد تولید)

print

شرکت 64 پژوهشگر در تهیه مجموعه 6 جلدی گام دوم انقلاب

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، محمدباقر انصاری در حاشیه همایش استانی «بیانیه گام دوم انقلاب» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از فردای اعلام بیانیه از سوی رهبر انقلاب، دبیرخانه علمی همایش «بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی» در دفتر تبلیغات اسلامی شکل گرفت، اظهار داشت: همه تلاش‌ها برای بهترین تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم صورت گرفت و در حدود یک سال، تلاش‌های ۶۴ پژوهشگر از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) و برخی پژوهشگران برون سازمان، تدوین مجموعه ۶ جلدی بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی شد.

وی با بیان اینکه بعید است تا به امروز سازمان و ارگانی به صورت یک مجموعه چند جلدی به تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخته باشد، گفت: مؤسسه بوستان کتاب به عنوان ناشر، افتخار دارد که مجموعه ۶ جلدی را در زمانی فشرده آماده سازی، چاپ و صحافی کند.

انصاری در رابطه با افتتاح فروشگاه بوستان کتاب در اهواز اظهار داشت: فروشگاه های کتاب در حقیقت بنگاه‌های فرهنگی بوده و برای ترویج فرهنگ از بایستگی و ضرورت برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه با افزایش تعداد فروشگاه‌ها سرانه مطالعه کتاب افزایش پیدا می‌کند، گفت: با افزایش سرانه مطالعه از آسیب‌های اجتماعی دوری می‌کنیم و افتتاح یک کتابفروشی در کنار حوزه و مسجد بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

رییس مؤسسه بوستان کتاب تصریح کرد: ان شاءالله افتتاح کتابفروشی گام‌های اساسی در فرهنگ سازی و فرهنگ بانی از ارزش‌ها و معارف اهل بیت(ع) بردارد.

شایان ذکر است، فروشگاه بوستان کتاب واقع در جنب مسجد موسی بن جعفر(ع) کمپلو از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد و در پایان این همایش از ۵ مؤلف اعم از حجج الاسلام سید محمد موسوی، احمد نیسی، اکبر شریفی، عادل فریحی و سید علوان نجاتی موسوی) دارای آثار حوزوی تجلیل به عمل آمد

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما