نسخه آزمایشی

در غرفه شماره 5

مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی در دومین نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات آثار خود را به نمایش گذاشت

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا)؛ مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوردی دفتر تبلیغات اسلامی از تاریخ 95/09/20 تا 95/09/25 به معرفی آثار چاپ شده، طرح های در دست انجام ، آثار در دست چاپ و افتخارات به دست آمده خود در غرفه شماره 5 این نمایشگاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی؛ محمدحسن ترابی مسئول غرفه مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی  ضمن تشکر از معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات به خاطر برگزاری این نمایشگاه، گفت: مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی از تاریخ 95/09/20 تا 95/09/25 در دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوردی دفتر با هدف معرفی دستاوردهای پژوهشی خود به علاقه مندان حوزه مطالعات اجتماعی و تمدنی حضور پیدا کرد.

مسئول غرفه مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی در ادامه بیان کرد: در این ایام آقایان آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه قم، آیت الله سعیدی تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه (س)، نمایندگان مجس شورای اسلامی، اساتید دانشگاهی و حوزوی، اعضای هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی، ریاست دفتر، معاونین ریاست دفتر و مدیران پژوهشگاه از دستاوردهای پژوهشی مرکز بازدید کردند.
کارشناس امور پژوهشی مرکز ادامه داد: در روز پنجم نمایشگاه مورخ 95/09/4 به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش در مراسم تجلیل از اعضای هیئت علمی و محققین برتر پژوهشگاه، آقای حبیب الله بابایی عضو عضو هیئت علمی مرکز موفق با احراز رتبه نخست هیئت علمی شد و مورد تقدیر مسئولین دفتر قرار گرفت. بعدازظهر همین روز از ساعت 18 تا 20:15 کرسی ترویجی «الزامات تکوین نوین تمدن اسلامی» به همت گروه مطالعات تمدنی مرکز و اداره همکاری های علمی و پژوهشی پژوهشگااه علوم و فرهنگ اسلامی، با حضور اساتید این حوزه آقایان، دکتر احمد رهدار، محمدرضا بهمنی خدنگ، مصطفی جمالی، رسول نوروزی و عباس حیدری پور در حاشیه نمایشگاه برگزار شد که بحمدالله مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت.
مسئول غرفه مرکز مطالعات اضافه کرد: روزانه بین 8 تا 10 نفر از علاقه مندان به این حوزه از این غرفه بازدید کردند و همکاران مرکز با تمام وجود پاسخگوی سوالات مراجعین بودند.
وی در پایان برای همه عزیزان برگزارکننده این نمایشگاه و مدیریت مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی و همکاران این مجموعه از خداوند متعال توفیقات روزافزون را خواستار شد.
 
منبع:مرکز مطالعات اجتماعی و تمدنی

تاریخ خبر: 1395/10/5 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 375 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 376
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز مطالعات فرهنگي اجتماعي
مجری سایت : شرکت سیگما