نسخه آزمایشی
عقلانیت عملی و نقش آن در احیای تمدن اسلامی در چهارمین سلسله نشست‌های نوجهان
عقلانیت عملی و نقش آن در احیای تمدن اسلامی در چهارمین سلسله نشست‌های نوجهان 5بهمن1401 عقلانیت عملی و نقش آن در احیای تمدن اسلامی در چهارمین سلسله نشست‌های نوجهان

در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های نو جهان در باب آینـده جهــان، فرهنگ، علم و فنــاوری که چهارشنبه 5 بهمن ماه 1401 از ساعت 17 برگزار می شود، دکتر ادریس هانی، محقق و متفکر برجسته مراکشی و برگزیده بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی و دکتر حبیب الله بابایی، دانشیار مطالعات فرهنگی تمدنی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درخصوص عقلانیت عملی و نقش آن در احیا تمدن اسلامی سخنرانی خواهند کرد. دبیری علمی این نشست بر عهده دکتر محمدجواد محمدی مجد، پژوهشگر جهان اسلام است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور به نشانی: قم، بلوار شهید صدوقی، خیابان حضرت ابالفضل (ع)، خیابان دانش، کوچه 3، پلاک 71 طبقه دوم، مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا مراجعه نمایند.

گفتنی است این نشست به زبان عربی و بدون مترجم از طریق صفحه اسکای‌روم مؤسسه به نشانی b2n.ir/iscs به صورت مجازی پخش خواهد شد.

مجمع عالی علوم انسانی اسلامی
www.scih.ir
@icihch

 
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 55
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز مطالعات فرهنگي اجتماعي
مجری سایت : شرکت سیگما