صفحه اصلي
آپارات
آلبوم تصاوير
اخبار برگزیده
اخبار عمومی
انجمن ها
جستوجو
گزارش تصویری
گزارش و فعالیت های مرکز
ورود
هفته هنر و رسانه
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی: مرکز فرهنگی هنری بازوی هنری و رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه بوده است/ هدف، تربیت نیروهای متعهد و خلاق در حیطه های هنر و رسانه است رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: هدف از برگزاری هفته هنر و رسانه در خوزستان تربیت نیروهای متعهد و خلاق در حیطه‌های هنر و رسانه است تا با آموزش‌های ارائه شده به حدی از توانمندی برسند که بتوانند در جبهه‌ی هنر انقلابی فعالیت کنند.

به گزارش مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی، محمد حسنی  در مصاحبه با جمعی از اصحاب رسانه که به صورت ویدئو کنفرانس در دفتر تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد، به تشریح فعالیت های هفته هنر و رسانه اشراق در خوزستان پرداخت.
در این نشست دکترحسنی, در پاسخ به این سوال که هدف از برگزاری دوره‌های هفته هنر و رسانه اشراق در اهواز چیست, گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و با توجه به هجمه‌های فرهنگی و زمینه های مناسب و ‌مستعد در خوزستان، تصمیم گرفتیم که هفته هنر و رسانه اشراق را این بار در استان خوزستان برگزار کنیم.
وی افزود: این دوره با شعار" چهل چراغ اشراق از خوزستان طلوع می‌کند" از ۲۵بهمن‌ماه سال جاری فعالیت خود را در حوزه‌های ژورنالیسم تحقیقی, برنامه سازی تلویزیونی و مستندسازی شروع خواهد کرد و در ادامه نیز دوره‌های تجسمی در حوزه‌های شعر, داستان, گرافیک, فضای مجازی و سوادرسانه را با حضور اساتید و پژوهشگران فعال کشور خواهیم داشت.
رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص هدف نهایی این دوره عنوان کرد: هدف تربیت نیروهای متعهد و خلاق در حیطه‌های هنر و رسانه است تا با آموزش‌های ارائه شده به حدی از توانمندی برسند که بتوانند در جبهه‌ی هنر انقلابی فعالیت کنند.
محمد حسنی در پاسخ به چگونگی پذیرش کارآموزان در این دوره تصریح کرد: برای این دوره یک فراخوان عمومی صادر کردیم که طبق آن از متقاضیان درخواست شد تا رزومه‌ای از مجموعه فعالیت‌های فرهنگی خود را اعلام کنند و این اقدامات به این منظور بود که اشخاص حاضر در دوره, پیش زمینه‌ای از سواد رسانه داشته باشند.

رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات حوزه, با اشاره شرکت کنندگان در این دوره ازعان کرد: علاوه بر طلاب، فعالان هنری و فرهنگی, خبرنگاران, مستندسازان و حتی اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد در این دوره نام نویسی کردند که در پایان دوره سواد رسانه, مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات برای آن‌ها مدرک صادر خواهد کرد؛ همچنین برای سایر دوره‌ها گواهی حضور صادر خواهد شد.
وی افزود: جمعی از فعالین رسانه و پژوهش کشوری به عنوان مدرس در این دوره حضور پیدا خواهند کرد که از آن جمله می‌توان میلاد گودرزی در حوزه ژورنالیسم تحقیقی, سید رائد امیری تهرانی و میلاد دخانچی در حوزه برنامه سازی تلویزیونی و وحید چاووش در حوزه مستندسازی را نام برد.
محمد حسنی در پایان تصریح کرد: مرکز فرهنگی هنری بازوی هنری و رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه بوده که اغلب با نام "اشراق" فعالیت‌های خود را با محوریت تربیت نیروهای متعهد و خلاق در حوزه‌های فرهنگ, هنر و رسانه دنبال می‌کند.

کلمات کليدي
هفته هنر و رسانه, خوزستان, اشراق, چهل چراغ اشراق, دفتر تبلیغات اسلامی, مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

Guest (PortalGuest)

مرکز فرهنگی هنری
مجری سایت : شرکت سیگما